lördag 12 december 2009

vågar man hoppas

Måste börja med att tacka för intresset och be om ursäkt för att jag inte uppdaterat. Dock har jag varit på resande fot hela dagen. Imorgon(idag) har jag massor att berätta, årslistor, aktuell hårdrock, mina drömmar och marknadsföring. Helt lysande lucia firande helt enkelt. Har dock två notiser för er nattugglor.

Jag drömmer om Pavement till Sverige, gör ni ? som många säkerligen uppmärksammat lirar de Roskilde. Arvika Clothings releasefest verkar ha varit ren succé, berömmet öser in på eventets facebook sida. Så nu väntar jag med spänning på bilder och säljställen.

Vore jättekul om ni kunde komma med förslag, kritik, beröm, hälsning! Ja vad som helst.

2 kommentarer:

  1. det känns lite udda att lägga in beröm som en kommentar, när man skriver en kommentar vill man helst hålla sig till ämnet, och inte bara smickra. går det inte att fixa en gästbok eller liknande till bloggen? hur som helst så är din blogg den enda som jag följer dagligen, och kvalitén på inläggen är alltid av högsta klass! fortsätt skriva!

    SvaraRadera
  2. Jag blir smickrad. och instämmer. ska kolla upp gästbok och bättre layout möjligheter! fortsätt följa!

    SvaraRadera