torsdag 28 januari 2010

In Flames


Det kanske bara jag som missat det, eller har ni också missat en liten detalj kring bokningen av In Flames? De är exklusiva för Metaltown och Arvika. Jag trodde det skulle göra fler spelningar, men då sitter dessa två festivaler på en riktig guldklimp om jag nu fattat det hela rätt. Jag taggar för fyverkerishow i mörkret, ett publikhav stort som satan och gunget i Only For The Weak. Jag ska faktiskt se In Flames i sommar.

In Flames som är Sveriges största metalband har oerhört trogna fans. Detta lär innebär klirr i kassan för både Metaltown och Arvika. Bara på den här bokningen lär de sälja minst ett par tusen biljetter, men troligen fler.

Om du verkligen enbart är ute efter In Flames i sommar lönar det sig för dig att boka en Arvika biljett då den just nu är 500 kronor billigare än Metaltown biljetten. Bara ett litet tips för er In Flames fans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar