lördag 23 januari 2010

Musiktips


Senaste dagarna har jag lyssnat en hel del på bandet I blame Coco, det är Coco Summers band ( Stings dotter) i nya singeln Caesars som egentligen släpps 1 februari men som finns på myspace sjunger hon med Robyn och låten är skriven v Jonas och Klas Åhlund. Mycket svenskt, riktigt härlig låt må jag säga.

Vem kan få nog av vår superstjärna Robyn ? Inte jag i alla fall. Jag är en av de där som väntar och längtar efter hennes mer kraftwerk betonade skiva som ska släppas nu i år och troligen i vår om jag inte minns helt fel. Många av er har troligen hör El Perro Del Mars underbara Change Of Heart. Robyn har gjort något utav en egen tappning så att den når nya höjder. Det är ju en konst att göra en poppärla till en diamant. Det är inte något som inte ens varje stjärna klara. Robyn är en av de där, med känsla för kvalite och hon besitter finness och modernitet likt få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar