fredag 26 mars 2010

Bloggen är på semester.

Då jag pluggar i USA är Spring Break ett måste. För min del och mitt umgänge innebär det en vecka i Cabo, Mexico. Av den anledningen kommer denna veckas rapportering inte vara av samma standard som tidigare, men det kommer tas igen veckan efter, då flera intressanta grejer är på gång. Så denna vecka blir det mest kortfattat om bandsläppen, hoppas ni har förståelse. Jag kommer åtgärda det med en hejdundrans comeback!

Nu ser jag att Sweden Rock kommer gästas av Mayhem och Hove fullkomligt leker sig fram genom ännu en grym bokning, denna gång talar vi om Vampire Weeekend. Ha det grymt!

3 kommentarer:

  1. Tack för en superbra blog!
    Och ha en bra semester :)

    SvaraRadera
  2. Biffy Clyro och Vampire Weekend.. Guld läge för Peace & Love!

    SvaraRadera
  3. Arcade Fire klara för Hove.

    SvaraRadera