måndag 8 mars 2010

Samarbeten.

Röyksopp är en personlig favorit, och jag såg dem tre gånger under 2009 (Arvika, Way Out West och i London). Varje spelning gästades av Robyn, därför tror jag även att Robyn kommer gästa Röyksopps spelning på Siesta!. Ni som såg Robyn på Way Out West vet att Röyksopp gästade även Robyns spelning. Som det ser ut verkar det vara ett riktigt fint samarbete som höjer publikens puls rejält. Jag tror detta innebär att Röyksopp kommer gästa Robyns spelning på Arvika och på Peace & Love. Det hade i alla fall varit riktigt fint. Vad tror du?

Nu växer bloggen så det knakar, besöksrekord med 640 besökare idag är imponerande. Kärlek till er. Det kommer dyka upp några spännande samarbeten alldeles strax som kommer göra bloggen riktigt grym, tro mig. Men vill ni att bloggen ska samarbeta med något specifikt ? då är det dags att kladda ned något i kommentaren. just nu sitter jag på 3 osläppta samarbeten, och snart blir det samarbetssläpp!

5 kommentarer:

  1. Vilka festivaler planerar du att åka till?:) / Hälsningar från ungern

    SvaraRadera
  2. Man kan ju alltid hoppas på ett samarbete!

    SvaraRadera
  3. haha, låter som ett bandsläpp! är riktigt nyfiken vad du har hittat på! :D
    btw tack för den bästa bloggen som någonsin gjorts!

    SvaraRadera
  4. Vad betyder samarbeten? Säg inte att nån festival köpt upp dig för då lägger jag och bra många ner att läsa här.

    SvaraRadera
  5. ingen festival har köpt upp mig, lugn ;)

    SvaraRadera