torsdag 11 mars 2010

och så var det lite bandsläpp!

bandsläppen är lika frekventa som antalet spelningar på mitt lastfm just nu, och då rullar det på bra ska jag påpeka. Rockweekend har bokat My Dying Bridge, Popadelica drämmer till med Salem Al Fakir och Det Stora Kalaset fixar festen med Slagsmålsklubben. Sweden Rock bokar Sator och Hovefestivalens just nu magiska line up får sällskap av Paramore. Då undrar man direkt vilken svensk festival som nappar på dessa populära punkrockers? Vad tror du?

Glömde bort att rapportera om Roskildes fina indiesläpp med Beach House, Dirty Projectors och Health. Hästpojken lirar även i Arvika i sommar, enligt deras myspace blir det 17 juli och jag tackar er som tipsade om detta.

2 kommentarer:

  1. har hört rykten om att Paramore ska lira P&L. Jag är dock inte säker någonstans, men magkänslan säger att det blir så, vilket jag också hoppas väligt mycket (:

    SvaraRadera
  2. Paramore kommer att spela på Pier Pressure

    SvaraRadera