tisdag 16 mars 2010

IAMX till Arvika


Somliga skulle beskriva IAMX som den typiska sommarnatten på Arvika. Det innebär electropop, synth och dramatik. Arvika har verkligen börjat trappa upp när det gäller elektroniska bokningar. Gårdagens Golden Filter lär med största sannolikhet lira på dansscenen Orion, medans IAMX kommer ta en plats på Andromeda, möjligen Apollo. Tror en nattspelning på Andromeda passar dem bäst. Detta är ingen stor bokning, dock bra för att bredda electron och synthen som Arvika behöver mer utav.

Vad tycker du om IAMX?

12 kommentarer:

  1. Grymt bra bokning! Såg dem på Arvika -07 och det var helt underbart. Dock är det definitivt ingen Apollo-bokning. Skulle gissa på att Apollobokningen som ska komma i veckan släpps på söndag..

    SvaraRadera
  2. IAMX på Arvika 07 är en av de bästa spelningarna jag sett någonsin(!)
    Makalöst bra, hoppas det blir Apollo, på natta!

    SvaraRadera
  3. Dubbelsnark...kom igen nu, släpp nåt bra

    SvaraRadera
  4. javars det tar sig.. Hoppas på fler metropolis bokningar.
    Psyclon nine, the birthday massacre, amdusia tex.

    SvaraRadera
  5. en av arvikas bästa bokningar! älskar iamx

    SvaraRadera
  6. Jag tror att Arvika släpper Krunegård imorgon. Inte så otippat med tanke på ledtråden som gavs angående morgondagens släpp.

    SvaraRadera
  7. @Marcus: Krunegård e ju redan bokad till arvika!

    SvaraRadera
  8. ÅH FY FAN VAD GLAD JAG ÄR <3

    SvaraRadera
  9. men herregud. hyjpa en artist som de bokat för länge sen. Tjoho! Krunegård bokad! Värsta headlinern. not.

    SvaraRadera
  10. fast vadå hajpa en artist som de bokat för länge sen??? de kommer ju inte släppa krunis imorgon fattar du väl! Det är ju nåt annat som har med kraft att göra. Typ el, volt, industri eller nåt

    SvaraRadera
  11. Hahaha okej oj vilken mina jag trampade på där, glömde helt bort att han var bokad. Och jag hypade inte honom för den delen.

    SvaraRadera