måndag 8 februari 2010

Bandsläpp imorgon!


Arvika, Peace & Love och Hultsfred kör bandsläpp imorgon. De två sist nämnda kör vid 12 tiden, Arvika vet vi inte. Dock brukar de också köra på morgonen eller vid lunch.

Jag tror mig veta tre bokningar Arvika kommer släppa Owl Vision, Ou Est Le Swimming Pool och Raptor-Wolf. De två sista har bekräftat det på sina myspace sidor. Men sedan lär Maskinen/SMK dyka upp, något av banden i alla fall. Möjligen någon synthakt och om jag bara får drömma iväg Hot Chip, La Roux och Delphic.

Jag har inga rykten på P&L, och Hultsfred har jag redan informerat om två. Imorgon får vi troligen svar på Wolfmother gåtan. Spännande, tagga!

2 kommentarer:

  1. Raptor-Wolf är sångare i bandet Wolf som redan är släppt till Arvika. Bara så att du vet ;)

    SvaraRadera
  2. Aha ja, jag tyckte det va lite skumt med två liknande namn :)

    SvaraRadera