torsdag 4 februari 2010

Det blir förfest!


Klockan är snart ett på natten här i Kalifornien, och nu läser jag att det blir förfest. Yes box, Emmabodafestivalen fixar förfesten dagen innan festivalen med Rex the dog som gjort fina remixer av The Knife:s heartbeat och the sounds tony the beat. Även Andreas Tilliander kommer och livar upp stämmningen. Dessutom är Bye Bye Bicycle klara för själva festivalen.

Så därför sitter jag här nu och lyssnar på Rex the dog remixer, och drömmer om indiedansen, det svettiga dansgolvet och tankarna om popsnören. Rex the dog lirade för några år sedan på Arvika och jag ångrar verkligen att jag missade den spelningen.

Jag tänkte även passa på att informera er läsare om två ting. Det kommer fler intervjuer, jag har flera på ingång både med artister och festivaler, hoppas jag får till en innan helgen. Det andra är att bloggen går riktigt bra nu. Fler och fler besökare vilket är jätte roligt, men glöm inte bort att tipsa din polare eller länka från din blogg eller facebook. Ju fler besökare på bloggen desto roligare. Då blir vi fler som får del av festivaldrömmarna och fler som kan peppa varandra inför årets galna festivalsommar!

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar